6 תשובות
פשוט מתים ואם הגעת לגן עדן אז אתה יכול לבקש שיעבירו אותך לגיהינום
להתגייס
אנונימי
לא רוצה לתת לך רעיונות חס ושלום.. אבל זה פשוט מאוד
אנונימי
להיוולד כפרה
גיהנום לא קיים
כאן זה גיהנום.
אתה רואה איך העשירים חיים? הם בגן עדן