10 תשובות
אסון
נמוך יותר מעכשיו
היא תהיה רשת ממשלה השניה בישראל
אסון נוראי
יותר נמוך מעכשיו לא נראה לי שאפשרי אז לא מאוד אכפת לי
אנונימית
אני לא בטוחה שהיא תעלה
מבוגרים לא יבינו מאיפה היא צצה פתאום
הדעות שלה לא מובנות ככ
וזה לא אפשרי אם היא לא מציינת
כנראה שהיא תנסה. להעביר רפורמות.
אבל. בגלל שהיא לא מבינה באמת. בפוליטיקה היא לא תצליח במיוחד.
היא תעשה לכולנו כאב ראש :(