4 תשובות
הכל שם זה עובדי מטבח.. זה פיצרייה
כולם עושים שם הכל פשוט עלפי ותק(חוץ משליחים כאילו)
כולם עושים שם הכל פשוט עלפי ותק(חוץ משליחים כאילו)
כמה את מקבלת לשעה שם ובת כמה את?
שואל השאלה:
מה עשית שם? יש לי ראיון עבודה שם מחר בתור עובדת מטבח
מה עשית שם? יש לי ראיון עבודה שם מחר בתור עובדת מטבח
אנונימית
עבדתי
די מחורבן, כמו כל עבודת נוער אחרת שיש
כמו מקדונלדס והכל
מינימום שכר בשביל עבודה קשה ברמות
די מחורבן, כמו כל עבודת נוער אחרת שיש
כמו מקדונלדס והכל
מינימום שכר בשביל עבודה קשה ברמות
באותו הנושא: