4 תשובות
הכל שם זה עובדי מטבח.. זה פיצרייה
כולם עושים שם הכל פשוט עלפי ותק(חוץ משליחים כאילו)
כמה את מקבלת לשעה שם ובת כמה את?
שואל השאלה:
מה עשית שם? יש לי ראיון עבודה שם מחר בתור עובדת מטבח
אנונימית
עבדתי
די מחורבן, כמו כל עבודת נוער אחרת שיש
כמו מקדונלדס והכל
מינימום שכר בשביל עבודה קשה ברמות