5 תשובות
אם זה החודש השני שלה הצבא יש איזה מענק או משהו אני קיבלתי בחודש השני 1400 אבל בכללי זה 1260 ברגיל
1408
כנראה קיבלה תוספת
כנראה קיבלה תוספת
שואל השאלה:
איך 1408?מה התפקיד?
איך 1408?מה התפקיד?
אנונימית
משקית תש
ואם הייתי בסיס עם רמת פעילות זה היה יותר
1260 זה שכר בסיס בלי תוספות יש תוספות של רמות פעילות ויש תפקידים מסויימים כמו תש
ואם הייתי בסיס עם רמת פעילות זה היה יותר
1260 זה שכר בסיס בלי תוספות יש תוספות של רמות פעילות ויש תפקידים מסויימים כמו תש
אולי יש לה רמת פעילות, ואולי היא קיבלה מענק חד פעמי שבנות מקבלות (בתלוש משכורת הצבאי זה נקרא "מענק הלבשה תחתונה וזה באיזור 200-300 שקל לדעתי)
בכל מקרה:
ג'וב 1200
תומכל 1800
לוחם 2500
בכל מקרה:
ג'וב 1200
תומכל 1800
לוחם 2500
באותו הנושא: