5 תשובות
לא חושבת
לא תמיד מקיאים
שואל השאלה:
אז אני כבר לא אקיא אם כבר שש שעות?
כן לדעתי אבל תן.י לזה 12 שעות ככה ואז תדעי בוודאות אם הכל בסדר או לא
יש מצב שאת תשלשלי בבוקר. ואם לא. כנראה זה לא היה מקולקל... או שהגוף שלך עבר את זה. או שאכלת כמות ממש קטנה . בכל מקרה חבל סתם לחשוב על זה. תמשיכי הלאה מה שיהיה יהיה.
באותו הנושא: