10 תשובות
תלוי מי
אם זה מישהו שאני מכירה ואני סומכת עליו שלא יפיץ אז כן
אם זה סתם מישהו שמנצל אותי אז לא
אם זה מישהו שאני מכירה ואני סומכת עליו שלא יפיץ אז כן
אם זה סתם מישהו שמנצל אותי אז לא
לא
תלוי באיזה מבחן ולמי
לא אכפת, למה שאני אתקמצן
שואל השאלה:
לא מבחן נגיד לא יודע איזה כמה שאלות
לא מבחן נגיד לא יודע איזה כמה שאלות
אנונימי
אם זאת חברה טובה אז אני אביא לה.
לרוב האנשים אני לא מביטה כי הם מנצלים אותי שוב ושוב בשביל השיעורים..
לרוב האנשים אני לא מביטה כי הם מנצלים אותי שוב ושוב בשביל השיעורים..
לחברות שלי לא אכפת לי
ולשאר זה תלוי אם מישהו באמת שכח אני אתן אם הוא סתם מנצל ממש לא
ולשאר זה תלוי אם מישהו באמת שכח אני אתן אם הוא סתם מנצל ממש לא
אין לי בעיה להביא תשובות אבל לא כול הזמן בצורה של ניצול
עריכה- מסכימה עם הראשונה
עריכה- מסכימה עם הראשונה
לא
תלוי למי ותלוי כמה עבדתי על זה
באותו הנושא: