11 תשובות
קמים בכל מקרה כי אין ברירה
שואל השאלה:
למה מתי אתם הולכים לישון נגיד היום
אנונימי
כנראה באחת וחצי
זה משתנה כל הזמן אבל בטח אחרי אחת וחצי
כשזה קורה לי בדרכ מתחשבים בי ואני נשארת בבית, או שאני פשוט הולכת לבית ספר ומחריכה את עצמי לקום
קפה
מבריזה
אני מכריחה את עצמי להיות עירנית :
אני ישנה כל יום ב3
שואל השאלה:
מתי את קמה?
אנונימי
20 ל8 בגלל זה אני תמיד מאחרת חחח