8 תשובות
כן
ממש לא. בהנחה והוא סיכם איתך את המחיר מהתחלה. אלא אם הוא אמר לך שהמחיר עלול להשתנות.
זה לא הבעיה שלך
זה לא הבעיה שלך
כן... הוא צריך להגיד אם המחיר עלה אבל זה כבר בית ספר לנהיגה קובע את המחיר
כן, זה בדרך כלל כפוף לבית ספר לנהיגה שהוא משתייך אליו ולא כי הוא החליט.
לא נהוג.. גם בדרך כלל זה הולך עלפי הבית ספר שתחתיו הם עובדים
כן, זה מה שקרה אצלי
לרוב זה בגלל האינפלציה שכל פעם עולה
לרוב זה בגלל האינפלציה שכל פעם עולה
באותו הנושא: