5 תשובות
קצת דיסקרטיות לא תהרוג
אנונימי
תספרי לאמא שלך כדי שלא יהיה לך על המצפון.
העיקר שהבנת שעשית טעות וזה לא יקרה עוד פעם
תספרי לה
חייב לספר
שואל השאלה:
תקשיבו אף אחד ממי שאני מכירה לא מספר ומבחינתי זה סבבה לגמרי פשוט הקשר שלי ושל אמא שלי בנוי על אמון ואני מרגישה מצפון בגלל זה