7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא ילדץ סנטר..
אנונימית
נו בסדר אבל ככה זה צאחלות זה או שהן סתומות או שהן קצת נחמדות אל תיפגעי ודגמחים זה יפה רצח
כן אני יודעת אבל אין סיבה להעלב מזה זה בסדר
אל תעלבי לכל הצאחלות חסר תאים במוח
בטוחה שאת מהממת :)
ממש לא אל תתייחסי סתם מפגרות שמחפשות צומי
לא
מה רע בילדי סנטר? חוץ מזה גם אני חושבת שג'נסים ודגמחים גדולים זה מהמם
אל תעלבי ככה זה צאחלות