5 תשובות
באמת שלא נדע
שואל השאלה:
שימותו.
אלה בני האדם שאני לא יכולה לסבול
אנונימית
בגלל התרבות ההדוניסטית
(יציאה למסיבות, מיניות חופשית וכו וכו)
זה בגלל שהם חסרי בטחון 100%.
אנונימית
^ גם