10 תשובות
תחשבי על זה שאת לא תראי אותה שוב בחיים, אז כאילו מה אכפת לך ממנה
האמת שזה כן קצת מביך אבל שמעי אני ממש נרדמת שם אני פשוט שמה מוזיקה באוזניות וזהו
תתעודדי בזה שהיא ראתה ועשתה לייזר להרבה פותים בחיים שלה והיא רגילה לזה
היא באה לעשות את העבודה שלה וללכת היא לא תזכור שום דבר מזה
אם לא תהפכי את זה למביך זה לא יהיה
היא באה לעשות את העבודה שלה וללכת היא לא תזכור שום דבר מזה
אם לא תהפכי את זה למביך זה לא יהיה
תקשיבי גם אני עושה את זה
דבר ראשון הבנתי שאין לי במה להתבייש כי תכלס יש חנו בול אותו דבר
דבר שני הבנתי שהיא ראתה דברים הרבה יותר גרועים מהמפשעות שלי ושבאמת לא ככ אכפת לה
דבר ראשון הבנתי שאין לי במה להתבייש כי תכלס יש חנו בול אותו דבר
דבר שני הבנתי שהיא ראתה דברים הרבה יותר גרועים מהמפשעות שלי ושבאמת לא ככ אכפת לה
זה לא פדיחה בכלל, וזה יהיה הרבה יותר סבבה ממה שאת חושבת.
לזכור שהבחורה שעובדת שם ראתה מלא מקומות אישים של בחורות ומלא בחורות או גברים ושזה לא מזיז לה אז גם לך זה לא צריך להזיז.. בסופו שלדבר לשתיכן יש אותו הדבר
גם אני הייתי בסיטואציה, בדר"כ זו שעושה את הלייזר מקלילה את האווירה היא הייתה בסיטואציה הזו פי כמה וכמה ואת לא הראשונה שהיא רואה לה את ה..
תקשיבי הכל טוב
זה עובר
זה עובר
וואי כןן חשבתי שאני היחידה המוזרה כי כולן הולכות כאילו זה כלוםם בגלל זה אני לא מתחילה
להתאמן על לפתוח רגליים למישהו אחר לפני
אנונימי
באותו הנושא: