11 תשובות
שואל השאלה:
למה רשמתי נבחרת האזרחים , זה השעה
למה רשמתי נבחרת האזרחים , זה השעה
תאמת שאני לא בשום צד כי באיזושהי צורה שתי הצדדים טעו
אבל אם אני אמורה לבחור אני אגיד טוני :))
אבל אם אני אמורה לבחור אני אגיד טוני :))
אני יותר אוהב מארוול של איירון מן
וואלה אני אוהב
שואל השאלה:
שמע אתה נראה אחד שאוהב כדורסל אז
שמע אתה נראה אחד שאוהב כדורסל אז
לא אוהב אותם על הדרך אפשר פרח?
טוני
אחרי מה שמאט מורדוק אמר על ההסכמים, אפילו הmcu הבינו שסטיב צדק.
אני לא ממש אוהבת מארוול. וטוני וקפ הם לא צדיקים מי יודע מה, הם סתם בוקים שאוהבים מלחמות, פיתחו פצצות מסוכנות והיה אכפת להם רק מעצמם בהתחלה, אחר כך הם התחילו להיות גיבורים משעממים בטירוף!
בכנות טוני. תחשבו על זה קצת. לא הגיוני יותר שלאנשים במיוחד עם כוחות כאלה מסוכנים יהיה סוג של אחריות? ודרך למצוא אותם במידה וצריך את העזרה שלהם?
אף אחד מהם, שניהם התנהגו באנוכיות כשחיי אזרחים נתונים בסכנה, במקום להתמודד מול הבעיה ביחד ולמצוא פתרון ששניהם יסכימו הם פיצלו את הנוקמים וגרמו לסכסוך מיותר
באותו הנושא: