7 תשובות
לאא זה לערסים עירוניסטים תקני פלנל הכי יפה
בנות/ מתבגרים
1. גם יותר זול
2. של הבנים ענקק אני צריכה לקחת xxs אם אני רוצה את של הבנים חחח
^^
הבגדים של הגברים בדרך כלל יותר גדולים
ורחבים
שואל השאלה:
אבל זה ישב לך טוב?
אנונימית
אני קניתי את של הבנים הכי סטייל
יש הבדל במידות כאילו?