7 תשובות
לאא זה לערסים עירוניסטים תקני פלנל הכי יפה
בנות/ מתבגרים
1. גם יותר זול
2. של הבנים ענקק אני צריכה לקחת xxs אם אני רוצה את של הבנים חחח
1. גם יותר זול
2. של הבנים ענקק אני צריכה לקחת xxs אם אני רוצה את של הבנים חחח
^^
הבגדים של הגברים בדרך כלל יותר גדולים
ורחבים
הבגדים של הגברים בדרך כלל יותר גדולים
ורחבים
שואל השאלה:
אבל זה ישב לך טוב?
אבל זה ישב לך טוב?
אנונימית
אני קניתי את של הבנים הכי סטייל
יש הבדל במידות כאילו?
באותו הנושא: