4 תשובות
כי ככה זה צהל, יהיו ימים שתחזרי גם ליום או יומיים אבל ככה זה צבא. בהצלחה
זה קשה להישאר במקום חדש עם אנשים חדשים ועם התנהלות קשה במשך חודש (ולפעמים אפילו יותר) מבלי לראות את המשפחה, בית, חברים ועוד..
זה נורא קשה ומתיש ואני בעד לחזור הביתה ליומיים, גם אם זה מסובך לחזור.
האמת שבקורונה הרבה היו נשארים כל החודש בבסיס באמת אבל אז זה היה הכרחי
מאז ומתמיד בטירונות של חודש יוצאים תמיד הביתה בסופש מלבד שבת אחת שסוגרים כי גם אין צורך להשאיר את החיילים בשבת בבסיס כי אין מה לעשות איתם ממש
היציאות הביתה מאוד עוזרות מבחינה נפשית. חודש בלי לצאת הביתה בצבא זה דבר מאוד קשה, בייחוד בטירונות