8 תשובות
סדרה טובה?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו כל כך את חייבת לראות
אנונימית
אמאלה הסדרה הכי טובה שיש
דרך אגב טים קונרד לנצח
אני לא מבינה למה כולם טים קונארד??
למה לבחור תמיד בגבר הרעיל יותר זה מעצבן אותי
כןן סדרה אחת הנדירותת


^הוא לא רעיל פשוט חושב שהוא לא טוב מספיק ושמגיע לה יותר
והיא תמיד אהבה את קונרד יותר אם היא תהיה עם גרמיה זה לא יהיה כי היא באמת אוהבת אותו יותר.. ובמקרה הזה לגרמיה מגיע יותר ובגלל זה מעדיפה את בלי וקונרד
^^הוא ממש לא רעיל הוא תמיד מעדיף שלו יהיה רע מאשר שלאחרים יהיה רע, הוא סוחב את כל הכאב וכל הדברים שבאים עם זה לגמרי לבד. ולא מספיק זה כולם כועסים עליו ואומרים שהוא מגעיל.
הוא לא רעיל, הוא פשוט עובר הרבה
^^^צודקים לא מתווכחת בכלל אני גם מעדיפה את קונארד ולא את ג'רמיה
אבל זה למה הוא רעיל... הוא סוחב את הכל בפנים ולא משתף, הוא מעדיף שלו יהיה רע ולאחרים יהיה טוב גם זה יהיה על חשבונו... זה לא תהיה מערכת יחסים בריאה בכלל
^^את צודקת, אבל הוא מוכן לעשות הכל בשביל הקרובים שלו, לפעמים זה משפיע לרעה ולפעמים לא