2 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אז מה התהליך לרישיון בינלאומי ולמה דווקא הגילאים האלה??
אוקיי אז מה התהליך לרישיון בינלאומי ולמה דווקא הגילאים האלה??
אנונימי
תאמין לי אתה לא רוצה לנהוג בדרום אמריקה
באותו הנושא: