3 תשובות
הוא קיים. משרד החינוך פותחים אותו והוא קיים גם אם לא נכנסת אליו.
שואל השאלה:
איך אני אדע שיש לי אם כבר לא נכנסתי אליו אף פעם
יש לך אוטומטית חשבון שם אם אתה רשום במערכת החינוך..