3 תשובות
הוא קיים. משרד החינוך פותחים אותו והוא קיים גם אם לא נכנסת אליו.
שואל השאלה:
איך אני אדע שיש לי אם כבר לא נכנסתי אליו אף פעם
איך אני אדע שיש לי אם כבר לא נכנסתי אליו אף פעם
יש לך אוטומטית חשבון שם אם אתה רשום במערכת החינוך..
באותו הנושא: