6 תשובות
זה תמיד בסדר
(זה גם ממש יפה)
(זה גם ממש יפה)
כן, מה שעושה לך טוב
זה בסדר לגמרי, אני לא חושבת שאת מוזרה.
תעשי מה שבא לך לדעתי זה לא מוזר
זה בסדר לא מוזר בכלל
אין דבר כזה בסדר או לא בסדר, תעשי מה שעושה עושה לך טוב !!!
באותו הנושא: