3 תשובות
לטייל כמה שיותר לנצל זמן
תנצלי לנצל את התקופה הזו
תנסי להכיר אנשים חדשים, לצאת למקומות בילוי כולשהם, מועדונים אם את אוהבת...
דרך אגב, יש גם עבודות מזדמנות שהן חד פעמיות אז אם את רוצה משהו בלי התחייבות זה אחלה דבר.
תנסי להכיר אנשים חדשים, לצאת למקומות בילוי כולשהם, מועדונים אם את אוהבת...
דרך אגב, יש גם עבודות מזדמנות שהן חד פעמיות אז אם את רוצה משהו בלי התחייבות זה אחלה דבר.
שואל השאלה:
איפה למצוא אנשים חדשים? אני רוצה לצאת והכל אבל קצת משעמם לבד לא?
איפה למצוא אנשים חדשים? אני רוצה לצאת והכל אבל קצת משעמם לבד לא?
אנונימית
באותו הנושא: