10 תשובות
מה אתה מבין בכלל
אני וחברות שלי אולי רק 2% מהזמן מדברות על בנים וזה לא בקטע זוגי או חרא כזה
חחח יש לנו המון
גברים גם מעסיקים אותנו אבל לא חסר לנו דברים אחרים בחיים שמעסיקים אותנו לא מעט
אולי כי אתה לא נמצא בקרבת בנות
יש לנו שלל תחומי עניין.
אני במיוחד מדברת רוב הזמן על היסטוריה וספורט. לא כל נושאי השיחה שלנו הם על בנים.
אין לי מושג על אילו בנות נפלת, אבל זה פשוט לא נכון.
לא חושב שזה קשור, לפעמים לחברים שלך פשוט אין יותר מדי תחומי עניין משותפים אלייך, אז מדברים על דברים כמו זוגיות ומי שנמשכים אליו וכאלו כי זה משותף לרוב בני האדם.

לדעתי המסקנה שלך לא נכונה.
אנונימי
שואל השאלה:
לא מדבר על בנות 14-15. מדבר על בנות 17+, אני נמצא בחברת בנות כאלה המון וכל מה שהו מדברות עליו קשור לגברים איכשהו. אולי יש בנות שבאמת לא ככה, אבל זה נראה לי יוצא מהכלל
אנונימי
חח ממש ממש לא
יצא לך לשמוע את השיחות האלה. אבל זה לא נכון. ^^
שואל השאלה:
גם תראו סטנדאפ של נשים, נשבע שלא ראיתי סטנדאפיסטית אחת שלא כל המופע שלה קשור לגברים, גם אם בעקיפין. בחיי שזה עצוב
אנונימי