6 תשובות
שיגרה זה לא דבר טוב
יכול להיות ספציפית השיגרה שלך לא טובה לך
לדעתי בכללי זה טוב שיש סדר יום (שיגרה) זה נותן לגוף/ למוח לעבוד ולבנות שיגרה זה מטורף
אבל תנסי לחשוב מה כן עושה לך טוב
אנונימית
כן יכול להיות שאת לא אוהבת אותה
שואל השאלה:
כאילו ללכת לעבודה לא זה שאני בבית ויוצאת
אנונימית
הגיוני
כן יכול להיות שאת לא אוהבת את השגרה שלך גם ככה