תשובה אחת
אפשר להבין שזו הפעם הראשונה.
אני מניח שהשיחות לא זורמות כי אתה פשוט לחוץ מדי מכדי לדבר, בגלל שאתה מפחד שמה שתגיד יוביל לפרידה.
אולי אתה לא מוכן עדיין לזוגיות? אתה צריך לסמוך עליה שהיא לא תפרד ממך גם אם תהיה עצמך, בגלל שנכנסתם לזוגיות כי היית עצמך.
נראה לי שהכי טוב יהיה להעלות את הנושא איתה, להסביר לה שככה אתה מרגיש וזה למה השיחות היו מוזרות (אולי הן מוזרות רק לדעתך כי אתה לחוץ), ובתקווה היא תנחם אותך ותתן לך ביטחון לגבי זה.
אני מניח שהשיחות לא זורמות כי אתה פשוט לחוץ מדי מכדי לדבר, בגלל שאתה מפחד שמה שתגיד יוביל לפרידה.
אולי אתה לא מוכן עדיין לזוגיות? אתה צריך לסמוך עליה שהיא לא תפרד ממך גם אם תהיה עצמך, בגלל שנכנסתם לזוגיות כי היית עצמך.
נראה לי שהכי טוב יהיה להעלות את הנושא איתה, להסביר לה שככה אתה מרגיש וזה למה השיחות היו מוזרות (אולי הן מוזרות רק לדעתך כי אתה לחוץ), ובתקווה היא תנחם אותך ותתן לך ביטחון לגבי זה.
באותו הנושא: