27 תשובות
שואל השאלה:
אני פחות בקטע של ראפ ישראלי אז אל תמליצו על זה
יותר רוק ישראלי או אינדי רוק
אנונימית
לא יודע אם זה הכי מתאים לסגנון הזה אבל גם coldplay אני שומע לפעמים
אולי תבדקי בקיר שלי נראלי יש שם אחלה המלצות
שואל השאלה:
^^אני יותר בקטע של עברית
אנונימית
משינה
מוניקה סקס
דודו טסה
התקווה שש
הפיל הכחול
^^^הבעיה זה שאין הרבה זמרים ישראלים איכותיים אז נדיר למצוא כאלה
שואל השאלה:
^בדוק יש הרבה ואף אחד לא מודע להם
אנונימית
^יש מצב כי הרוב מתחת לרדאר של כולנו כמעט אבל לא בטוח שיש הרבה
^^^^חחח וואו הדורבנים. כבר תקופה שיצאנו לרקוד נדבק לי במוח
שואל השאלה:
אהבתי את השיר של הדורבנים שנקרא "הידעת?" זה משהו בשיר הזה משהו מקפיץ
אנונימית
כןכן יש מלא שירים שלהם שלא יוצאים לך מהמוח
שואל השאלה:
וואו כן
הייתה לי תקיפה שהייתי מכירה אליהם ממש
כנל לכוורת
אנונימית
וואו נכון גם כוורתת
אני למדתי לנגן פעם את היא כל כך יפה על גיטרה
שואל השאלה:
וואו שלשום בהופעה של אלון עדר קניתי ספר תווים של כמעט כל השירים שלו ב100 שקל ואני בכלל לא יודעת לנגן על כלום
אנונימית
שואל השאלה:
וזה עוד כלום
אחריי ההופעה לא היה לי כסף לחזור למלון אז הלכתי איזה שעתיים ברגל עד שמצאנו מונית שוויתרה לנו
אנונימית
פאק איזה הזיה חחח
איך היה במופע שלו?
שואל השאלה:
היה מדהים באמת
הוא חתם לי על הספר ועל הדף הזה שתמיד יש ברצפה של הבמה
הרשימת שירים הזאתי
אז לקחתי דף אחד
אנונימית
פאקק איזה גבר
העיקר שנהנת, איזה כיף לשמוע❤❤❤
שואל השאלה:
אה וגם הצטלמו
לא נרקיסיסטית
אנונימית
ברור מה אם לא הצטלמת איתו כל זה לא שווה כלום
שואל השאלה:
נכוןן
אנונימית
אני מת איזה מלכה
פרדי מרקורי
אנונימית
ג'ירפות והמסך הלבן
כבר הגבתי על שאלה דומה פעם אז אגיב עם כמה שלא נאמרו:

בוא לבר
טברנק
אלישע בנאי

טברנק זה פרויקט צד של אחד האנשים מיוסלאס אי דיי אז אם אהבת אותם ממליץ ממש