6 תשובות
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא עוזר
וזה לא עוזר
אנונימי
תיכנס להגדרות - צלילים ורטט אינטראקטיבי : למטה יש אפשרות 'הקלדה'
תנסה להפעיל את זה ותכתוב אם הצלחת
תנסה להפעיל את זה ותכתוב אם הצלחת
^אצל כולם..
אם את רוצה פשוט תגבירי את הווליום בזמן שאת מקלידה ואז כשאת מסיימת להקליד תנמיכי בחזרה.
אם את רוצה פשוט תגבירי את הווליום בזמן שאת מקלידה ואז כשאת מסיימת להקליד תנמיכי בחזרה.
שואל השאלה:
אבל זה ממש חלש אצלי
אבל זה ממש חלש אצלי
אנונימי
אי אפשר להגביר ספציפית את הרעש של המקלדת
באותו הנושא: