6 תשובות
המורה הגזים והגיב לא טוב לסיטואציה..
אנונימית
מה לעזאזל
הוא פסיכי.
לא פסיכי אבל לפי דעתי הגזים הילד יכל להגיד לו שזה היה בהומור לא כדי להעליב אבל בעיה שלו
וואו מה קרה היה במחזור? זה קצת מוגזם להגיב ככה (המורה)
לקח יותר מידי קשה
שואל השאלה:
גם אם הוא קרא לו שקרן? זה לא יפה^^^^

הילד לא התעצבן הוא אמר בצחוק כי המורה לא דייק^ אבל כנראה לא הבין שזה לא יפה לומר
אנונימית