4 תשובות
שהוא היה רוצח 3 יהודים וכאלה..
ואז הוא עוד אמר שהוא לא אנטישמי כי הוא יהודי בעצמו. מפגר
ואז הוא עוד אמר שהוא לא אנטישמי כי הוא יהודי בעצמו. מפגר
הוא אמר אימרות אנטישמיות אלינו.
"אני קצת ישנוני הלילה, אבל כשאני מתעורר אני הולך ל'death con 3' על יהודים. הדבר המצחיק הוא שאני לא יכול להיות אנטישמי בגלל ששחורים הם למעשה גם יהודים. אתם שיחקתם בי ומנסים להשחיר כל מי שמתנגד לאג'נדה שלכם"
שואל השאלה:
טמבל
טמבל
אנונימי
באותו הנושא: