10 תשובות
לא
שואל השאלה:
כאילו להגיע הביתה ולצאת למכון בתשע וחצי..
אנונימי
אז זה ממש חשוב לך אז כן
אם לא אז לא.
תראה פשוט באותו רגע
כן, זה חשוב
אני קבוע הולכת לאימונים בסביבות תשע כי יש לי עבודה ואני גם סטודנטית, זה לא שיש זמן אחר, אין ברירה
אתה לומד בשישי?
כי אם לא לך בשישי הכי טוב
והייתי הולכת פשוט ישר אחרי בית ספר לא חוסרת הביתה
קל שכן בשביל להשיג מטרות בחיים . אתה צריך לתת מעצמך
אם זה היה חשוב לי אז כן.
מאוחר כבר