3 תשובות
יש מצב
שירות לאומי זה לא דבר חובה אם את רוצה לעזור אפשר פשוט לעזוב זה כמו שמתפטרים מעבודה שלחי הודעה לרכזת שלך ותסבירי לה שאת לא רוצה להמשיך יותר בשירות לאומי ושבסוף השבוע את עוזבת את אותה את אותה הודעה תשלחי למנהל/ת שלך במקום שירות תגידי שתשארי עד סוף השבוע בשביל לתת להם קצת זמן למצוא בת שירות אחרת שלא יתקעו בלי עובודת
אבל בשביל זה את לא חייבת עובדת סוציאלית את יכולה פשוט לעזוב את השירות
אנונימית