8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני מוריד את הראש מצלם את זה ומסתכל דרך המסך
אבל אני מוריד את הראש מצלם את זה ומסתכל דרך המסך
אנונימי
*תתעוור
אה אז בסדר לדעתי אבל התמונה לא תצא טוב
וכן אתה תתעבר
זה מסוכן
^זה לא שהוא יתעוור. אבל זה באמת מסוכן אם הוא ממש יסתכל על זה..
בגלל זה רשמתי אם הוא יסתכל על זה, לא דרך המצלמה
הכוונה ישירות לשמש
הכוונה ישירות לשמש
יש לך ליקוי חמה
באותו הנושא: