8 תשובות
איך חשבת נוצרת יקירי
חחח אוי
תנחומיי
סתם בקטנה תתעלם וזה יעלם
באמת מכעיס לשמוע את זה:(
מר מי טה? כל חייך היו שקר? רוצה לבוא לסנטר?
שואל השאלה:
לבוא לסנטר זה הרעיון הכי גרוע שאפשר להציע למישהו שהרגע גילה שהוא טעות
לא ממש זה יכל לנחם אותך
בכל מקרה זה לא משנה איך נולדת ועל ידי מי, זה משנה מה תעשה עם זה עם החיים שלך. זה שנולדת בטעות לא אומר כלום
יש לי שתי אחים שבאו בטעות ואני יודעת שההורים שלי לא מתחרטים על זה ובדיעבד זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות
גם אם הביאו אותך בטעות זה לא אומר שלא רוצים אותך.
אנונימית
מעכשיו אני מבטיחה לה להגיד לילדים שההורים שלהם הביאו אותם בטעות