5 תשובות
זה מובן אבל את חייבת
היא שם בשביל לעזור ולהקשיב לך, תשתפי אותה
זה הגיוני שאת מרגישה הזדהות עם ההפרעה שלך ולא רוצה שיקחו לך אותה.
הפסיכולוגית שלך יכולה לדבר איתך גם על הפחד הזה, הפחד להבריא. אני ממש ממליצה לך כן לשתף. את תרגישי תחושת הקלה עצומה וכרגע את מסבה נזק לגוף שלך.
זה ממש מובן אבל באמת שכדאי שתספרי לה.
זה הבריאות שלך והיא שם בשביל לעזור ולהקשיב לך.
היי יקרה,

לפעמים משפט אחד יכול להכיל בתוכו סערות וטלטלות רבות..
נשמע שהפחד הגדול עשוי להביא איתו לפעמים לא מעט ייאוש ותסכול..
מתאר לעצמי כיצד אפילו המחשבה לאבד את המחלה שמרגישה כמו חברה יכול להלחיץ..

למרות החשש נראה שהצלחת לשתף כאן מעט כדי לפרוק את מה שמעיק עלייך, וזה אומר לא מעט על יכולת ההתמודדות שלך..
אולי זה מראה על רצון עז בתוכך שבוחר לפעול כדי לחוש רוגע ושלווה בעתיד..

אם תראי לנכון את מוזמנת אותך לצ'ט האנונימי שלנו באתר כדי לשתף ולפרוק במה שתצטרכי.
מצרף קישור מטה לנוחיותך.
נהיה שם איתך כדי לתת כתף ואוזן קשבת, ולנסות לעזור כמה שאפשר.
אולי יחד תמצאי דרך להוריד מעט את הפחד ולייצר מציאות מלאת נחת ובריאות..

אנחנו כאן, את לא לבד..
שלך,
מתנדב סה"ר