6 תשובות
את עושה מעצמך קצת בדיחה אחותח
תלוי למה ואיך עזבת?
שואל השאלה:
למה בדיחה
אנונימית
תגידי בסוף היה אי הבנות אם אפשר להכנס שוב אין מה לחשוב יותר מידי
שואל השאלה:
השעות האמת .. אבל אצטרך להתפשר
אנונימית
שואל השאלה:
יאלה חברים תאחלו לי בהצלחה חחח אעדכן
אנונימית