8 תשובות
אין לי ספציפי כי הייתי דרך קופח וברחתי אחרי הפעם הראשונה, רק המלצה לאחד פרטי. בחיים אל תלכי דרך הקופח.
שואל השאלה:
מה היה שם?^
מה היה שם?^
אנונימית
הם חסרי רגישות בצורה קיצונית, נטו עושים את העבודה שלהם כדי שתהיי כמה קילו יותר. זה פשוט כל כך מכני ודוחה, אני לא מסוגלת לשבת מול מישהי שקובעת לי עובדה שאני לא מקיאה יותר, שאני אוכל 2000 קלוריות ומחייכת כל פעם שאני עולה קילו.
היתה לי מעולה אבל זה תלוי באיזה איזור את צריכה?
היה לי דרך הקופה וברחתי גם.. מזעזע היחס
אנונימית
מפה לשם אני במצב הרבה יותר גרוע כרגע
אנונימית
ממליצה על פרטי.. או רק אם את מקבלת המלצות טובות
אנונימית
שואל השאלה:
מרכז^^^^
מרכז^^^^
אנונימית
באותו הנושא: