9 תשובות
תלך איך שיוצא לך כולם יכולים ל ק פ ו ץ
שואל השאלה:
ברור לא מזיז לי אחי חחח זה גם עושה לי חשק ללכת עוד יותר כמו בריון
אבל אני סתם שואל לדעת מה חושבים על אנשים שהולכים ככה
אנונימי
אי אפשר לומר שמוריד, אבל זו כולה הליכה לא שוללים על זה בן אדם
ושיגידו מה שהם רוצים
שואל השאלה:
^^ בעיקרון זה כן נראה כאילו אני מנפח בכוונה אבל אני לא זה פשוט המבנה
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יכול לדעת אגב אם אני הולך בצורה לא בריאה
אנונימי
מה אני חושבת על אנשים שהולכים ככה? אם זה מה שאני חושבת שזה אז - להיות כנה, בדרכ מה שאחשוב זה שהם מושפעים חסרי ביטחון שמנסים להיתפס כ"מאיימים" בשביל לעלות לעצמם את הביטחון.
אבל מן הסתם שלא כולם.. ותלוי איך הם.. ואין לך איך לשנות את זה.. וזה ממש לא משהו שצריך לבטל עליו בן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני מבין אותך, זה מצחיק שמישהו מנסה ללכת בצורה כלשהי כדי להציג את עצמו כמשהו אחר. אבל אם זה טבעי אז זה טבעי (כל עוד זה לא מזיק או מפריע לאף אחד אין סיבה לשנות את זה)
אנונימי
שואל השאלה:
שמע אני מסוגל ללכת שעות ולא כואב לי אז נראה לי שההליכה שלי סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם יש לי קשת הכל טוב אתה אומר
אנונימי