28 תשובות
לא תהיה לי בעיה
כל אחת אחרת... תלוי איך יתחיל ועם מי יתחיח
למה שתתחיל עם חילוניות
אנונימי
שואל השאלה:
שואל^
שואל^
אנונימי
שואל השאלה:
את?^^^
את?^^^
אנונימי
לא חושבת שחרדי יתחיל איתי
אבל במקרה וכן ויש לא וויפ טוב הייתי נותת צאנס
אבל במקרה וכן ויש לא וויפ טוב הייתי נותת צאנס
שואל השאלה:
אם לא היית בת 23 לא היה לי בעיה להתחיל איתך^
אם לא היית בת 23 לא היה לי בעיה להתחיל איתך^
אנונימי
חח תודה על פירגון איזה כיף לשמוע
מה מושך אותך בחילוניות אני חייב להבין אם אתה חרדי?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עניין שלך^
זה לא עניין שלך^
אנונימי
שואל השאלה:
בכיף^^^
בכיף^^^
אנונימי
חבל..
אנונימי
אני הייתי מתחברת לחרדי אם הוא נראה כמו שצריך
שואל השאלה:
תנקיו
תנקיו
אנונימי
בן כמה אתה ?אם אפשר לשאול
אנונימית
שואל השאלה:
19
19
אנונימי
אני יודעת שזה לא מה ששאלת אבל עצה שלי- תישאר בחרדיות
יש מספיק כאלה שאוהבות שחור לבן ופתוח
יש מספיק כאלה שאוהבות שחור לבן ופתוח
אנונימית
שואל השאלה:
תמצאי לי
אני חיכיתי שנה לא הלך אז יאלה
תמצאי לי
אני חיכיתי שנה לא הלך אז יאלה
אנונימי
אני יכולה להגיד לך שגם אני וגם הרבה מהחברות שלי פתוחות ( לא מתפתחות, יש הבדל:)) ועדיין אנחנו בנות טובות שאוהבות בין היתר גם שחור לבן
אנונימית
שואל השאלה:
שמח לשמוע שיש כאלה בנות
איפה אני מוצא אתכן אלוקים יודע
וכן אני יודע שיש הבדל בין פתוחות למתפתחות כם אני פתוח ולא מתפתח
שמח לשמוע שיש כאלה בנות
איפה אני מוצא אתכן אלוקים יודע
וכן אני יודע שיש הבדל בין פתוחות למתפתחות כם אני פתוח ולא מתפתח
אנונימי
אז יופי
אם באמת תחפש- תמצא
בחיים אל תתפשר על הדברים שחשובים לך רק כי לא מצאת בינתיים...כשזה יבוא זה יבוא.
אם באמת תחפש- תמצא
בחיים אל תתפשר על הדברים שחשובים לך רק כי לא מצאת בינתיים...כשזה יבוא זה יבוא.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב נקווה שאת צודקת
טוב נקווה שאת צודקת
אנונימי
ברוב המקרים אני כן:)
אתה כאילו רוצה להתחתן עכשיו?
אתה כאילו רוצה להתחתן עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
נאפ לכן אני רוצה חברה
ואגב אני בויכוחים אף פעם לא מפסיד
נאפ לכן אני רוצה חברה
ואגב אני בויכוחים אף פעם לא מפסיד
אנונימי
חח אתה עוד לא פגשת אותי
אנונימית
אולי אתם מתאימים
אנונימי
שואל השאלה:
"עוד לא"
מתי אם כן?
ואגב אני מזל תאומים תבדקי בגוגל לעולם לא מפסיד בויכוח
"עוד לא"
מתי אם כן?
ואגב אני מזל תאומים תבדקי בגוגל לעולם לא מפסיד בויכוח
אנונימי
חח לא להיתפס על המילה
התכוונתי שגם אני לא מפסידה בדרך כלל ומזלות זה לא ממש אמין כי אם תראה את התכונות של כולם, תמצא את זה אצל עוד כמה...
התכוונתי שגם אני לא מפסידה בדרך כלל ומזלות זה לא ממש אמין כי אם תראה את התכונות של כולם, תמצא את זה אצל עוד כמה...
אנונימית
באותו הנושא: