10 תשובות
השתייכות ללאום היהודי, זהות יהודית.
חחח לא יודעת
האמת שגם אני ממש חשבתי על זה לפני כמה ימים ולא הבנתי
ואני אומרת בתור אטאיסטית
האמת שגם אני ממש חשבתי על זה לפני כמה ימים ולא הבנתי
ואני אומרת בתור אטאיסטית
^ גם בגיל הזה הם יכולים להיות אתאיסטים זה לא קשור
ובגלל זה סביר להניח שזה בא מתוך המשפחה
ובגלל זה סביר להניח שזה בא מתוך המשפחה
כשהם היו בני 13 אני לא חושבת שהם היו אתאיסטים
כנראה שהמשפחה מכריחה, או כמסורת
עוד יותר למה הם בכלל עשו ברית מילה o_o ?!?!?!
אם אימא אמרה אז חייבים לעשות... לפחות יצאתי מזה עם 18000 שקל:)
הורים.
מזל שהם מניחים תפילין פעם בחיים כסברת רבנו תם דקרקפתא דלא מנח תפילין זה רק על מי שלא הניח בחיים . ואולי זה יעמוד להם אחר 120
זה חלקית כיף
באותו הנושא: