5 תשובות
לא מביך
לא מביך, כמות אוהבי המארוול בתיכון שלי היא בטח בגודל של איזה +400 איש
אנשים אובססיביים עם זה במילא אז לכי על זה
זה מושלם מה
מביך
אנונימי
לא מביך, זה מדהים