5 תשובות
לא מביך
לא מביך, כמות אוהבי המארוול בתיכון שלי היא בטח בגודל של איזה +400 איש
אנשים אובססיביים עם זה במילא אז לכי על זה
אנשים אובססיביים עם זה במילא אז לכי על זה
זה מושלם מה
מביך
אנונימי
לא מביך, זה מדהים
באותו הנושא: