11 תשובות
אל תכלילי אני מכירה מלא רוסים/אשכנזים שיוצאים עם מזרחיות
יש לך פה טעות, אין קשר לעדות זה פשוט טעם אישי. אני אישית מכיר הרבה רוסים/ות שנמשכים/ות למראה ה"מזרחי".
שואל השאלה:
נוו זה מה שאני אומרת שכל הרוסיות נמשכות למראה המזרחי אבל הרוסים הבנים כלומר לא למזרחיות (לא כולם כן, אבל רובם) אולי מאיפה שאני מגיעה^
אנונימית
גם זה קיים, כמו שאמרתי זה טעם אישי ואין קשר לעדה.
שואל השאלה:
הבנתי.. כי אני הרבה פעמים מרגישה שזה מגזענות
אנונימית
אני בטוח שלפעמים יש מקרים שזה מגזענות, יש אנשים שהם זבל אנושי.
שואל השאלה:
לגמרי!
אנונימית
גם אני שמתי לב לזה..
אנונימית
זה נכון גם עם מזרחים וגם עם אתיופים, נפוץ מאוד שאתיופי יצא עם רוסיה/אשכנזיה אבל כמעט ולא יצא לי לראות רוסי/אשכנזי יוצא עם אתיופית. ברור שתמיד יש יוצא מן הכלל אבל זה לא נחשב, זה באמת נכון שלרוב זה ככה ולא הבנתי למה
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק!!^
אנונימית
כי אשכנזים יפים יותר והגזע העליון.
אנונימי