4 תשובות
פעם ראשונה היה מוזר והרגשתי שמסתכלים עלי (כל אחד יגיד את זה), כרגע זה באמת הבית השני שלי ואני כל כך אוהב להיות שם.
ממליץ בחום
זה מצד אחד היה כייף כי זה חדש מצד שני קשה כי זה פעם ראשונה
ולעניין החברים בהתחלה זה כייף ביחד אחרי זה זה קצת נטל כי אתה רוצה להתאמן בכיף ולא שכל שניה הוא יעצור אותך וידבר איתך
היה סבבה מלחיץ כזה
וכן אפשרי לגמרי
פעם ראשונה היה דווקא סבבה
וכן חבר מביא מוטיבציה מומלץ ביותר