11 תשובות
באסה רצח
טיפול פסיכיאטרי?
אנונימי
אולי כדאי לך לשקול טיפול פסיכיאטרי.
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
נע איזה טיפול פסיכיאטרי עכשיו, אני 18
נע איזה טיפול פסיכיאטרי עכשיו, אני 18
אנונימי
שואל השאלה:
בעיות שלא כוללות אובדנות אבל עדיין מצב רע כזה
בעיות שלא כוללות אובדנות אבל עדיין מצב רע כזה
אנונימי
וכמה זמן חופשי יש לך ביום יום? איך היית מגדיר את אורח החיים שאתה חי?
לא קשור לאובדנות. יש הרבה כדורים שמתאימים לאנישים שבגילך
פה בשבילך . תנסה אולי לעלות את המינון של התרופות אם אתה לוקח
שואל השאלה:
אני חופשי 24/7 כזה כאילו יש לי 2 תורים לפסיכולוג בשבוע ותורים לכל מיני דברים פה ושם
אני חופשי 24/7 כזה כאילו יש לי 2 תורים לפסיכולוג בשבוע ותורים לכל מיני דברים פה ושם
אנונימי
אז תתחיל להתאמן בכל אופציה שיש לך. תאכל בריא ותהפוך לגרסה הטובה ביותר שלך. תפסיק לבזבז את החיים שלך. עם כל הזמן החופשי שיש לך בידיים תאמין לי שאתה תשיג המון תוצאות וזה גם ישפר את מצב הרוח שלך
באותו הנושא: