11 תשובות
באסה רצח
טיפול פסיכיאטרי?
אנונימי
אולי כדאי לך לשקול טיפול פסיכיאטרי.
בן כמה אתה?
4AM
שואל השאלה:
נע איזה טיפול פסיכיאטרי עכשיו, אני 18
אנונימי
שואל השאלה:
בעיות שלא כוללות אובדנות אבל עדיין מצב רע כזה
אנונימי
וכמה זמן חופשי יש לך ביום יום? איך היית מגדיר את אורח החיים שאתה חי?
4AM
לא קשור לאובדנות. יש הרבה כדורים שמתאימים לאנישים שבגילך
פה בשבילך . תנסה אולי לעלות את המינון של התרופות אם אתה לוקח
שואל השאלה:
אני חופשי 24/7 כזה כאילו יש לי 2 תורים לפסיכולוג בשבוע ותורים לכל מיני דברים פה ושם
אנונימי
אז תתחיל להתאמן בכל אופציה שיש לך. תאכל בריא ותהפוך לגרסה הטובה ביותר שלך. תפסיק לבזבז את החיים שלך. עם כל הזמן החופשי שיש לך בידיים תאמין לי שאתה תשיג המון תוצאות וזה גם ישפר את מצב הרוח שלך
4AM