6 תשובות
שואל השאלה:
עליית שכר המינימום אמורה לעזור לעניים
אבל למעשה המעסיקים יפטרו את העובדים הלא יעילים ויהפכו אותם למובטלים עניים
עליית שכר המינימום אמורה לעזור לעניים
אבל למעשה המעסיקים יפטרו את העובדים הלא יעילים ויהפכו אותם למובטלים עניים
אנונימי
לדעתי צריך להעלות בהדרגה
שואל השאלה:
מעלים בהדרגה וגם המחירים מזנקים בהדרגה
בנוסף לפיטורים שיקרו בהדרגה
מעלים בהדרגה וגם המחירים מזנקים בהדרגה
בנוסף לפיטורים שיקרו בהדרגה
אנונימי
שואל השאלה:
הדבר הזה יתגלגל ישירות לצרכן
וגם בסופו של דבר עובדים יפוטרו, בעיקר בארגונים גדולים
למשל מקדונלדס יפטרו בוודאות עובדים כי הם יעסיקו פחות עובדים בדלפק וישימו יותר מכונות
הדבר הזה יתגלגל ישירות לצרכן
וגם בסופו של דבר עובדים יפוטרו, בעיקר בארגונים גדולים
למשל מקדונלדס יפטרו בוודאות עובדים כי הם יעסיקו פחות עובדים בדלפק וישימו יותר מכונות
אנונימי
בעקרון זה יעזור מאוד למעמד הביינים
אבל זה די רע לכללה כי חוץ מפיטורים ואבטלה גדולה אז עסקים לא יעמדו בתנאים האלו ועסקים יוכלו לפשוט רגל ככה
כרגע אני נגד
אבל זה די רע לכללה כי חוץ מפיטורים ואבטלה גדולה אז עסקים לא יעמדו בתנאים האלו ועסקים יוכלו לפשוט רגל ככה
כרגע אני נגד
להעלות בהדרגה
אנונימית
באותו הנושא: