התחברות
הרשמה
זה הגיוני שיש לי רגשות למישהו שהתחלתי לדבר איתו רק היום?
27 באוקטובר 2022, 22:27
התאהבות
התחלות
רגש
הידלקות
נושאים לשיחה
3 תשובות
אוף גם אני ככה עם בנים באינסטגרם
א
אנונימית1122344
לא הייתי קוראת לזה רגשות.. אני חושבת שהוא פשוט סתם מוצא חן בעייניך
פ
פול ווסלי❤❤❤❤
הידלקות
הגיוני
s
shetefdam
באותו הנושא:
הגיוני שיש לי רגשות למישהו מפה אפילו לא הכרנו במציאות.?
זה הגיוני שברגע אחד הפסקתי להרגיש למישהו את הרגשות שהיו לי אליו והתחלתי לשנוא אותו ברמות?
זה הגיוני לפתח רגשות למישהו בארבעה ימים??
זה הגיוני שיש לי טיפה רגשות למישהו בגלל שהתנשקנו במשחק?
זה הגיוני שאני מפחדת להתאהב ושיהיה לי רגשות למישהו?
הגיוני שיש לי רגשות חזקים יחסית למישהו שרק הכרתי לפני יומיים?
תגידו איך זה הגיוני שאני מתחילה לפתח רגשות למישהו שבהתחלה חשבתי שהוא מכוער ממש??
הגיוני לפתח רגשות למישהו דרך הודעות?
זה הגיוני לפתח רגשות למישהו שאני רק מדברת איתו?
זה הגיוני שככל שאני קרובה יותר למישהו הרגשות שלי חזקים יותר ושאני מתרחקת קצת הם נחלשים?
זה הגיוני שאני מפחדת מזה שאני מפתחת רגשות למישהו?