התחברות
הרשמה
סבא שלי נפטר היום מה לכתוב למחנך שלי??
28 באוקטובר 2022, 07:26
מוות
סבא
פטירה
2 תשובות
שואל השאלה:
^אז לרשום לו
A
Amir169
משתתפת בצערך!! וכן תרשום לו
מ
מלאכית גמדה
באותו הנושא:
אני ממש לא רוצה ללכת היום, מה לכתוב למחנך?
באלי לכתוב למחנך שלי מחר (שיש לי יום הולדת) לכתוב?
לדעתכם כדאי לי לכתוב את זה למחנך שלי?
אני צריכה לכתוב הודעה למחנך שלי שאני לא אגיע היום לבית הספר לקבל את התעודה שלי?
פדיחה לכתוב למחנך ברכה(כיאלו תודה וכל זה) לסוף שנה?(הוא היה איתנו שלוש שנים)
תנו לי תירוץ לכתוב למחנך שלי למה אני לא מגיעה היום
פדיחה לכתוב למחנך שאני לא מגיעה היום כי אתמול בשיעור ספורט נתפסו לי כל השרירים?
נראה לכם זה בסדר לכתוב למחנך שלי בשבת?הוא לא שומר או משהו
אני צריכה לכתוב למחנך שלי הודעה זה מוזר להתחיל בהיי המורה ?
מישהו יכול לעזור לי בלכתוב ברכת יום הולדת למחנך שלי?
אבא של המחנך שלי נפטר מה לכתוב לו?