4 תשובות
כנראה כעבור 3-4 ימי עסקים
כל עוד את לא תוציאי אותו לבד זה ישאר שם
שואל השאלה:
אני הוצאתי אותו אבל אני עדין מרגישה אותו ברגל
אנונימית
הייתי ממליץ לפנות לקופת החולים כדי שיבצעו בדיקה אם נשארו חלקים או שבבים מהמקל בתוך הרגל. ויפה שעה אחת קודם.