4 תשובות
כנראה כעבור 3-4 ימי עסקים
כל עוד את לא תוציאי אותו לבד זה ישאר שם
שואל השאלה:
אני הוצאתי אותו אבל אני עדין מרגישה אותו ברגל
אני הוצאתי אותו אבל אני עדין מרגישה אותו ברגל
אנונימית
הייתי ממליץ לפנות לקופת החולים כדי שיבצעו בדיקה אם נשארו חלקים או שבבים מהמקל בתוך הרגל. ויפה שעה אחת קודם.
באותו הנושא: