7 תשובות
משקל משתנה מיום ליום
וזה לא משנה כי אנחנו נקודה קטנה בתוך יקום אינסופי ואנחנו כמו החיידק של היקום כל הזמן מחפשים להתרבות במקומות אחרים
וזה לא משנה כי אנחנו נקודה קטנה בתוך יקום אינסופי ואנחנו כמו החיידק של היקום כל הזמן מחפשים להתרבות במקומות אחרים
אנונימית
אולי אילו גם נוזלים מסוימים בגוף כמו מים וזה. כך או כך זה הגיוני אבל 200 גרם לא באמת משנה משהו
מה זה פאקינג משנה זה משקל זה משתנה ברגע יכול להיות שזה משהו שאכלת לפני יומיים ועכשיו הוא התפרק זה לא כלכך קשור
לא משנה אני כבר לא לול
אנונימית
שואל השאלה:
את התהליך החלמה?^
את התהליך החלמה?^
אנונימית
זה הגיוני, לי יש גם הפרעת אכילה ולפני כמה שבועות אני חזרתי לאכול ובימים הראשונים גם אם לא אכלתי הרבה העלתי במשקל.
ממה שהבנתי זה בגלל שהגוף מנסה לשמור את האוכל כי הוא מבין שבזמן הקרוב הוא לא יקבל. אבל אחרי כמה ימים/שבוע שאוכלים נורמלי הכל חוזר לקדמותו ולא עולים במשקל במהירות והכל טוב. אל תלחצי מזה
ממה שהבנתי זה בגלל שהגוף מנסה לשמור את האוכל כי הוא מבין שבזמן הקרוב הוא לא יקבל. אבל אחרי כמה ימים/שבוע שאוכלים נורמלי הכל חוזר לקדמותו ולא עולים במשקל במהירות והכל טוב. אל תלחצי מזה
אנונימית
כן סוג של
אנונימית