התחברות
הרשמה
סוף המלווה זה מהיום שעברתי טסט או מהיום שהוצאתי היתר נהיגה?
28 באוקטובר 2022, 20:29
רשיון נהיגה
נהיגה
טסט
תשובה אחת
מיום הוצאת ההיתר
W
White Angie
באותו הנושא:
מהיום שאני עוברת טסט נספר לי המלווה?
ימי מלווה מתחילים להיספר מהיום שעברתי טסט או מהיום שהנפקתי את ההיתר נהיגה?
המלווה נספר מהיום שעברתי טסט או מהיום שאני לוקחת ממשרד הרישוי את הרישיון הזמני?
אם עברתי אתמול טסט, אבל משלמת רק מחר על ההיתר (הדואר סגור היום), אז לספור את המלווה ממחר או מהיום?
עברתי טסט! ממתי נגמר לי המלווה? מהיום או מהרגע שאני אשלם בדואר?
נגיד והיום עברו בדיוק 3 חודשים מהיום שהוצאתי את הרישיון, מותר לי לנהוג לבד ביום? כי על הרישיון כתוב לי שהמלווה יום שלי
מותר לנהוג ללא מלווה שלושה חודשים מהיום שעברת טסט או שלושה חודשים מהיום שהנפקת את הרישיון?
סופרים מלווה מהיום שבו הוצאתי רישיון או מהיום שבו הוצאתי היתר נהיגה?
בטיול שנתי של כיתה ח, היו לכם הורים מלווים?
מתי מתחיל המלווה? מהיום שעברתי את הטסט או מהיום שהוצאתי היתר נהיגה?
נגמר לי המלווה יום מחר.. זאת אומרת הוצאתי רישיון ב6.3, האם מותר כבר לנהוג מחר לבד או רק מהיום שלמחרת?