5 תשובות
הייתי עדיין ידיד טוב שלו כל עוד יש עם מי לדבר והוא לא עכשיו נפגע מכל שטות או צוחקים עליו
תלוי במה זה משפיע עלי ועל החברות שלנו. אם זה סתם משהו שגיליתי כתכונת אופי, אז למה שפתאום זה ממש מפריע לי הייתי נשארת חברה. אבל אם פתאום מתחילים לצוץ יותר מידי מקרים שבהם האגו ממש מקשה על החברות והיא נהיית מעיקה אז כנראה הייתי מתרחקת
שואל השאלה:
הייתי מפרטת לך אבל זה חפירה ולא המקום שלי לשתף כי אתה לא מכיר אותי או אותה
תלוי כמה זה נוראי