3 תשובות
אומרת להם שהם יתחילו להרגע ועם לא אני לא יעזור להם
פשוט מחייכים, עונים להם על השאלות וזורמים איתם. זאת העבודה שלך מה את כבר יכולה לעשות? ^ואת חייבת לעזור להם אין דבר כזה שלא, או שיפטרו אותך.
לא עבדתי במכירות אבל כן הייתי מלצרית שזאת עבודה עם מלא לקוחות מעצבנים
הרבה פעמים אין יותר מדי מה לעשות פשוט מחכים שותקים עושים כאילו מקשבים לבן אדם ואז מביאים לו מה שביקש ומנסים לא לקחת אישית ולא להפגע כי בכל זאת זה העבודה שלך שאת לא רוצה לאבד ואי אפשר לענות לכל לקוח מעצבן
ולפעמים זה גם בסדר גמור לענות כמובן לא בכעס אבל לענות להסביר ביפה להזכיר לאנשים שיש דבר כזה סבלנות ושאת גם בת אדם ושלא צריך להתנהג עליך ככה שיחשבו מה היה קורה עם זאת הייתה הבת שלהם במקומך
יש אנשים שאין טעם לדבר איתם אבל כן יש אנשים שלפעמים אם מסבירים להם יפה אז הם מבינים שהם לא בסדר וקצת משנים את ההתנהגות שלהם
הרבה פעמים אין יותר מדי מה לעשות פשוט מחכים שותקים עושים כאילו מקשבים לבן אדם ואז מביאים לו מה שביקש ומנסים לא לקחת אישית ולא להפגע כי בכל זאת זה העבודה שלך שאת לא רוצה לאבד ואי אפשר לענות לכל לקוח מעצבן
ולפעמים זה גם בסדר גמור לענות כמובן לא בכעס אבל לענות להסביר ביפה להזכיר לאנשים שיש דבר כזה סבלנות ושאת גם בת אדם ושלא צריך להתנהג עליך ככה שיחשבו מה היה קורה עם זאת הייתה הבת שלהם במקומך
יש אנשים שאין טעם לדבר איתם אבל כן יש אנשים שלפעמים אם מסבירים להם יפה אז הם מבינים שהם לא בסדר וקצת משנים את ההתנהגות שלהם
אנונימית
באותו הנושא: