9 תשובות
farfetch
^ יצא לה מאוד יקר עם מכס
בריסייל יצא לה 700-800
אין מה לעשות אם היא רוצה מקורי חדש תצטרך להיפרד מ1200 שקל פלוס מינוס
^ מה הגזמת , ונניח שכן , ייצא לה פלוס עם מכס
לא כולל מכס הנעל עולה בסביבות 200 דולר אז אפילו באלף וקצת היא יכולה לתפור את הנעל
^ נו אחי , ריטייל בארץ זה 450 שקל , בפייסבוק היא תמצא את זה ב800 גג מאיזה אחד שמוכר , יוצא לה יותר משתלם.
אבל למה לקנות משומש למה לא לקנות משהו שהוא באמת אבל באמת מקורי בלי כל השיט הזה וב450 זה רפליקה
תנסי בפייסבוק מקבוצות של סניקרס אם אין לך בעיה לשלם קצת מעל.
^ מי אמר שבקבוצות סניקרס בפייסבוק זה משומש גבר , לא חסר כאלה שמוכרים דדסטוק בטח לא דגם נפוץ כמו דאנק פנדה